Vóór 23.59 uur besteld = morgen gratis bezorgd
  • Voor 23.59 uur besteld
    = morgen in huis
  • Gratis verzending &
    Gratis retourneren
  • Kies zelf uw aflever
    moment & plek
  • Nergens
    goedkoper
  • Wat is Art?

klachten?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
 
 
Graag ontvangen wij een beschrijving van uw klacht, het liefst aan de hand van een foto of filmpje naar het emailadres van de desbetreffende webshop:
info@slotenspeciaalzaak.nl
info@helmonline.nl
info@fietsenopfietsen.nl
info@diverzus.nl
info@artslot.nl
info@deskshaper.nl
                                                                     
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar slotenspeciaalzaak bij is aangesloten. 

 

 

Abus sloten AXA sloten Luma sloten Vinz sloten SXP sloten